0
Мій кошик

Шоколад 81% COLOMBIA ANTIOQIA 65 г

Артикул: NK0019
259 грн
Опис
  • Какао-боби з колумбійського регіону Тумако характеризується інтенсивним ароматом какао, нотами тютюну, сушеного банану і волоського горіху. Регіон Тумако розташований на південному заході Колумбії на березі Тихого океану поблизу кордону з Еквадором. Вологий тропічний клімат із середньою температурою 28С° й великою кількістю опадів робить його одним з найбільш дощових у світі.

СКЛАД:

  • какао-боби, кокосовий цукор (19%), какао-масло нерафіноване.
    81% какао-продуктів
    Ми самостійно обсмажуємо какао-боби, щоб якнайкраще розкрити іхню ароматику, після чого перетираємо їх у меланжері на кам’яних жорнах упродовж 72 год.

✓Без рафінованого цукру, без соєвого лецитину, без консервантів
✓Не містить продуктів тваринного походження (vegan)
✓Для підсолоджування використаний кокосовий цукор, оскільки він має низький глікемічний індекс й надає шоколаду особливого смаку
✓Пакування без пластику (папір, алюмінієва фольга). Ви можете здати внутрішню золоту фольгу на переробку: замочіть її водою й роз’єднайте на шар фольги й паперу.

  • Енергетична й поживна цінність на 100 г:
  • Енергетична цінність 566 кКал
  • Жири 47 г
  • Вуглеводи 25 г
  • Білки 9 г
  • Умови зберігання: 9 міс. при температурі 18°С (±3С).

Ми знаємо, як сильно ви чекаєте на своє замовлення! Саме тому дбаємо про швидку та якісну доставку. Ми пропонуємо кілька способів доставки замовлень, вибирайте найзручніший для вас:

 

  • Доставка Новою Поштою на відділення та на поштомат

Відпраляємо замовлення кожного дня (неділя - вихідний). Ви можете обрати зручне відділення.
Просимо звернути увагу на те, що вартість доставки оплачується окремо при отриманні. Cтрок доставки 1-3 дні.

  • Адресна доставка кур'єром Нової Пошти до дверей

Кур'єр нової пошти доставить Ваше замовлення за будь-якою зручною адресою.
Сплатити замовлення, в такому разі, можна при отриманні. Cтрок доставки 1-3 дні.

  • Доставка на таксі

Здійснюємо доставку на таксі по Києву, у зручний для Вас час, за умови повної оплати замовлення онлайн.
Просимо звернути увагу, що вартість доставки оплачується окремо при отриманні. Кожного дня, крім неділі.

  • Самовивіз

Самовивіз можливий за попереднім замовленням та узгодженням зручного часу за адресою: м. Київ, район метро Лівобережна, а також з точок продажу наших партнерів.
Список офлайн магазинів можна знайти у розділі меню "Партнери".

 

Доставка здійснюється по всій території України. Якщо заамовлення оформлено з пн-сб до 15:00, відправка буде зроблена в той же день.
Ми завжди стараємося зробити процес доставки якомога зручнішим для вас. Ви можете обрати найбільш зручний спосіб доставки при оформленні замовлення. Робимо все можливе, щоб ваші улюблені товари були у вас вчасно та безпечно!

1. Накладний платіж Нова Пошта

Якщо ви не бажаєте попередньо оплачувати замовлення, у вас є можливість розрахуватись на відділенні Нової Пошти або з кур’єром Нової пошти в момент отримання посилки. 

2. Онлайн-оплата LiqPay

Власники карт Visa та MasterCard можуть повністю оплатити замовлення у момент його оформлення через сервіс Liqpay. Даний варіант оплати дозволить заощадити час при отриманні посилки. Оплачені до 15:00 години онлайн замовлення відправляються у той же день.

3. Оплата готівкою на пункті самовивозу

У Києві ви можете забрати замовлення самовивозом. На пункті самовивозу можливий розрахунок як готівкою, так і за посиланням на оплату. 

Обмін та повернення

Гарантія та повернення

Після придбання непродовольчої продукції, відповідно до вимог Закону України "Про захист прав споживачів", Ви можете обміняти або повернути її протягом 14 днів з моменту її придбання, за наступних умов:

  1.   Обмін або повернення товару можливий протягом 14 днів з моменту покупки.
  2.   Обмін або повернення товару здійснюється в разі якщо:
  •   Товар не був використаний і не був ужитий;
  •   Зберігається упаковка і комплектація товару.
  1.   Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту покупця протягом пʼяти днів з моменту отримання товару магазином. Якщо оплата була здійснена онлайн через систему Liqpay, повернення здійснюється протягом пʼяти днів автоматично через цю ж систему.
  2.   Повернення товару належної якості який ініціюється покупцем (наприклад, передумали) здійснюється через Нову пошту і оплачується за рахунок покупця.

Як повернути або обміняти товар неналежної якості в разі виявлення заводського дефекту (наприклад, пошкоджено корпус):

  1.   Обмін або повернення товару можливий протягом 14 днів з моменту покупки.
  2.   Обмін або повернення товару здійснюється в разі якщо:
  •   Товар не був використаний і не був ужитий;
  •   Зберігається упаковка і комплектація товару.
  1.   Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту покупця протягом пʼяти днів з моменту отримання товару магазином.
  2.   Заміна бракованого товару на новий здійснюється після того, як магазин отримує бракований товар через Нову пошту від покупця. В такому випадку всю доставку оплачує магазин.

Рекомендуємо при отриманні замовлення на відділенні Нової Пошти або курʼєром, уважно оглянути покупку на предмет:

  1.   Відповідності переліку одержуваної продукції згідно з вашим замовленням;
  2.   Цілісності упаковки;
  3.   Терміна придатності на товар.

Повернути чи обміняти продукцію можливо лише у випадку надання Вами продукції разом із коробкою та комплектом, з супроводжуючою документацією, та оригіналом розрахункового документа.

 

Для обміну та повернення продукції магазину 

Для обміну або повернення продукції протягом 14 днів, Вам необхідно звернутися до менеджеру магазину за телефоном вказаним на сайті або в телеграм. Менеджер магазину може попросити Вас зробити відеофіксацію та опис причини повернення та відправити цей ролик в месенджери, які в наявності по вказаному номеру телефона. Відправка відбувається коштом Покупця.

Повернення сплачених коштів, у випадку повернення продукції, відбувається на банківську картку на підставі Вашої заяви, після перевірки комплектності та стану продукції, якщо продукція не має явних ушкоджень захисної плівки та має товарний вигляд. Строк зарахування коштів може становити кілька банківських днів та залежить від регламенту банківської установи. Повернення коштів здійснюється тільки на картку, з якої була проведена попередня транзакція. 

Заміна продукції здійснюється на аналогічну товарну позицію. У випадку відсутності у наявності в магазині відповідного товару, магазин залишає за собою право здійснити заміну на інший товар, що є в наявності, узгоджуючи це с Покупцем.

Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору