Обмін та повернення
Гарантія та повернення
Після придбання непродовольчої продукції, відповідно до вимог Закону України "Про захист прав споживачів", Ви можете обміняти або повернути її протягом 14 днів з моменту її придбання, за наступних умов:
- Обмін або повернення товару можливий протягом 14 днів з моменту покупки.
- Обмін або повернення товару здійснюється в разі якщо:
- Товар не був використаний і не був ужитий;
- Зберігається упаковка і комплектація товару.
- Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту покупця протягом пʼяти днів з моменту отримання товару магазином. Якщо оплата була здійснена онлайн через систему Liqpay, повернення здійснюється протягом пʼяти днів автоматично через цю ж систему.
- Повернення товару належної якості який ініціюється покупцем (наприклад, передумали) здійснюється через Нову пошту і оплачується за рахунок покупця.
Як повернути або обміняти товар неналежної якості в разі виявлення заводського дефекту (наприклад, пошкоджено корпус):
- Обмін або повернення товару можливий протягом 14 днів з моменту покупки.
- Обмін або повернення товару здійснюється в разі якщо:
- Товар не був використаний і не був ужитий;
- Зберігається упаковка і комплектація товару.
- Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту покупця протягом пʼяти днів з моменту отримання товару магазином.
- Заміна бракованого товару на новий здійснюється після того, як магазин отримує бракований товар через Нову пошту від покупця. В такому випадку всю доставку оплачує магазин.
Рекомендуємо при отриманні замовлення на відділенні Нової Пошти або курʼєром, уважно оглянути покупку на предмет:
- Відповідності переліку одержуваної продукції згідно з вашим замовленням;
- Цілісності упаковки;
- Терміна придатності на товар.
Повернути чи обміняти продукцію можливо лише у випадку надання Вами продукції разом із коробкою та комплектом, з супроводжуючою документацією, та оригіналом розрахункового документа.
Для обміну та повернення продукції магазину
Для обміну або повернення продукції протягом 14 днів, Вам необхідно звернутися до менеджеру магазину за телефоном вказаним на сайті або в телеграм. Менеджер магазину може попросити Вас зробити відеофіксацію та опис причини повернення та відправити цей ролик в месенджери, які в наявності по вказаному номеру телефона. Відправка відбувається коштом Покупця.
Повернення сплачених коштів, у випадку повернення продукції, відбувається на банківську картку на підставі Вашої заяви, після перевірки комплектності та стану продукції, якщо продукція не має явних ушкоджень захисної плівки та має товарний вигляд. Строк зарахування коштів може становити кілька банківських днів та залежить від регламенту банківської установи. Повернення коштів здійснюється тільки на картку, з якої була проведена попередня транзакція.
Заміна продукції здійснюється на аналогічну товарну позицію. У випадку відсутності у наявності в магазині відповідного товару, магазин залишає за собою право здійснити заміну на інший товар, що є в наявності, узгоджуючи це с Покупцем.